بیلبک مدیا و فینتک

۱ فروردین, ۱۴۰۰
IMG بیلبک مدیا برای اولین بار در ایران توسط فعالان حوزه مالی و بانکی مورد استفاده قرار گرفته است. با رواج انواع دستگاه‌های پرداخت از جمله عابر بانک و پوز، استفاده از انواع کاغذ تبلیغاتی نیز متداول شد. فعالان حوزه نیز فرصت به وجود آمده برای خلق ارتباط موثر با مخاطب را شناسایی کردند و برای استفاده از آن ایده‌پردازی کردند. نتیجه این ایده‌پردازی چاپ سیاه و سفید بر روی انواع صورتحساب، فیش پرینتر، انواع رول و .... بود. پس از شروع چاپ رنگی بر روی کاغذ حرارتی در ایران توسط مجموعه طرح مبنا، بیلبک مدیا ادورتازینگ به شکلی جدی به عنوان یکی از راهکارهای تبلیغات محیطی پا به عرصه تبلیغات گذاشت. لازم به ذکر است که گروه طرح مبنا در حال حاضر علاوه بر چاپ رنگی بر روی کاعذ حراتی، اقدام به واردات کاغذهایی کرده است که برخلاف کاغذهای حرارتی رایج سرطان زا نمی‌باشد. این کاغذها در دنبا با عنوان کاغذهای BPA free شناخته می‌شوند. با توجه به مصرف بالای کاغذهای حرارتی در بانک‌ها و پرداخت یارها، استفاده از کاغذهای BPA free بدون شک یکی از مهمترین مسئولیت‌های اجتماعی بانک‌ها و سایر فعالان این حوزه می‌باشد.
مطلب بعدی

بیلبک مدیا برای برندها

مطلب قبلی

بیلبک مدیا و فروشگاه‌های زنجیره‌ای

دیدگاه ها