بیلبک مدیا و افق کوروش

۱ فروردین, ۱۴۰۰
IMG

فروشگاه افق کوروش به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاههای زنجیره‌ای فروش کالاهای مصرفی ایران، در سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۵۰۰ شعبه فعال در سراسر کشور دارد. این فروشگاه در راستای تحقق اهداف برند، همواره به دنبال راهکارهای جدید بازاریابی و تبلیغاتی است.

یکی از جدیدترین راهکارهای مورد استفاده افق کوروش راه‌اندازی واحد بیلبک مدیا در دپارتمان بازاریابی خود بوده است. افق کوروش با استفاده از بیلبک مدیا توانست علاوه بر احیای یک جایگاه تبلیغاتی بلااستفاده اما مؤثر، پیشنهادی متفاوت برای ترویج محصولات جدید به برندهای تولید کننده ارائه کند.

بیلبک-مدیا-و-اکالا

مطلب بعدی

بیلبک مدیا و فروشگاه‌های زنجیره‌ای

مطلب قبلی

بیلبک مدیا و افق کوروش

دیدگاه ها